Nyt myös E-Tech 100% electric -voimalinjalla. Renault Master astuu uuteen aikakauteen: sen aerodynaaminen tuulitunnelissa kehitetty muotoilu parantaa tehokkutta. Tämä yhdistettynä uuteen dynaamiseen jarrutusjärjestelmään mahdollistaa diesel versiossa alhaisemman kulutuksen ja jopa 27% pidemmän (460 km) WLTP-toimintamatkan E-Tech 100% electric versiossa. Masterin kuljettajan ympärille suunniteltu ohjaamo tarjoaa helpon pääsyn kojelautaan ja 10 tuuman näyttöön, jossa on openR link -multimediajärjestelmä ja sisäänrakennettu Google*.
Uuden keulan tyylikäs ja aerodynaaminen muotoilu Renaultin uudella symbolilla johdattavat Masterin nykyaikaan. Uuden muotoilun myötä mukana tulevat jopa 1312 mm kokoinen liukuovi ja voimakaspiirteinen etusäleikkö. Sisältä löytyvät liikkuvana toimistonakin tituleerattu matkustamo ja 10 tuuman näyttö openR link-multimediajärjestelmällä.
Jokaiselle Renault Masterin ulkopuolen yksityiskohdalle tehtiin vaativa tuulitunnelianalyysi ilmavirran kulkemisen järkeistämiseksi ja aerodynamiikan parantamiseksi.
Uudessa Masterissa on 87 kWh akku pidempää toimintamatkaa varten. Voit ladata jopa 80% akusta noin 38 minuutissa. Tämä sujuvoittaa matkantekoa huomattavasti. Masterista löytyy myös innovatiivinen jarrutusjärjestelmä, jonka ansiosta jarruttaminen on nopeaa ja dynaamista regeneroinnista huolimatta ja uusi EAG9 automaattinen hydraulinen vaihteisto turvallisempaa ja mukavampaa ajoa varten (Diesel).
jopa 460 km (WLTP) ja 87 kWh Renault Master E-Tech 100% electric voimalinjalla (L2H2 4T)
E-Tech 100% electric voimalinja houkuttelee nollapäästöillä ja alhaisella energiankulutuksellaan. Jopa 460 km WLTP-toimintamatkaan mahdollistava 87 kWh -voimalinja on omiaan pidempiä matkoja varten, kun uudelleenlataus vie vain n.38 min*.
maksimivoima
140 hv (105 kW)*
vaihdelaatikko
automaatti
päästöt
0g
kulutus
–
Liiku entistä pidemmälle uudella Blue dCi -dieselvoimalinjalla ja sen suorituskyvyllä, joka on täysin omiaan pitkille matkoille. Kun tämä voimalinja yhdistetään uuden dynaamisen hydraulisen jarrutusjärjestelmän kanssa ja aerodynaamisten ilmanohjaiten kanssa saadaan aikaiseksi matalat CO2 päästöt ja alhainen polttoaineenkulutus; alle 195 g/100 km.*
maksimivoima
170 hv (125 kW)*
vaihdelaatikko
automaatti tai manuaali
päästöt
alkaen 194g/km*
kulutus
alkaen 7,5L/100km*
Millainen sinun tarpeesi on? Ota myyjään yhteyttä ja tehdään sinun tarpeisiisi sopiva versio!
Sarjansa parhaalla lastaustilavuudessa Renault Master on omiaan tehokkaisiin työpäiviin. Siinä on jopa 1,625 kg* lastaustilavuus ja vetomassa on 2,500 kg. Lastaaminen on tehty helpoksi: uudesta Renault Masterista löytyy käytännöllinen takareunan kynnys ja järkevän muotoinen tavaratila lastauskahvalla. Masterissa on myös luokkansa suurin kyljen liukuovi.
kuljettajalähtöinen ohjaamo
Kojalauta on suunniteltu kuljettajalähtöisesti. Kaikki auton hallinta tapahtuu sormeulottuvillasi ja siitä löytyy mukavaksi muotoillut istuimet. Master on kuin liikkuva toimisto, jossa on yhteensä jopa 135 L säilytystiloja. Masterilla pääset nauttimaan korkeimman luokan mukavuudesta, joka on suunniteltu tekemään päivittäisistä ajoistasi miellyttäviä.
Sinua varten
openR link -multimediajärjestelmä sisäänrakennetulla Googlella*
Nauti yhdestä markkinoiden suurimmista näytöistä. 10 tuuman näyttöllä voit käyttää älykästä openR link-multimediajärjestelmää, jossa on sisäänrakennettu Google*. Virtaviivainen ja käyttäjäystävällinen käyttöliittymä älypuhelimen peilauksella on mukanasi kaikilla työmatkoillasi.
openR link -multimediajärjestelmä tekee elämästäsi helpompaa, kun sinulla on suuri määrä sovelluksia suoraan näytölläsi. Halusit sitten kuunnella podcasteja esimerkiksi Yle Areenasta tai Spotifysta ajosi aikana, seurata reittiä Google Maps*in kautta tai hyödyntää Easy Parkin pysäköintisovellusta suoraan näytöltäsi, onnistuu! Toimiipa näytölläsi myös Vivaldin selain!
Renaultin human first -ohjelma tarjoaa turvaksesi jopa 20 edistyksellistä ja innovatiivista ajoavustinjärjestelmää.
Pysäköintiavustin käyttää autossa sijaitsevia sensoreita ilmoittaakseen niin visuaalisilla signaaleilla kuin audio-signaaleilla lähellä sijaitsevista objekteista. Heti kun peruuttaminen alkaa, kamera kääntyy näyttämään auton perästä kamerakuvaa.
Katvealueen varoitusjärjestelmä (BSW) ilmoittaa, kun toinen pyöräilijä tai ajoneuvo on takaviistossa tunnistusalueen sisällä. Valomerkki sivupeileissä varoittaa kuljettajaa objektista katvealueella. Matkustajan puolella sensori havaitsee esimerkiksi pyöräilijän ja aktivoi niin audio signaalin kuin valosignaalin.
Näiden lisäksi Masterissa myös jopa 17 muuta kuljettajaa avustavaa järjestelmää kiitos Renaultin Human First -ohjelman.
Haluatko saada ensimmäisten joukossa ajankohtaiset tiedot Täysin uudesta Renault Master-mallista? Tilaa uutiskirje alta!