LEHDISTÖN KOMMENTTEJA KOEAJOISTA

Mitä lehdistö on ollut mieltä autoistamme?

Siirry mallikohtaisten linkkien kautta katsomaan, mitä lehdistö on kirjoittanut autoistamme koeajojen yhteydessä.

Huom! Osa artikkeleista vaatii kirjautumisen ko. median sivuille.


 

Renault Austral


24.11.2022
Moottori – Aake Kinnunen

Koeajo: Renault Austral E-Tech – kurkistus ensi vuoden trendeihin

”Renault Austral jatkaa ranskalaismerkin johdonmukaista ja hyvää muotoilua, mutta suoran kattolinjan ansiosta autosta löytyy myös tilaa. Takakonttiin mahtuu 430 litraa täyshybridissä ja 500 litraa kevythybrideissä, kun käytössä on kiinteä takapenkki.”

Lue koko juttu


3.11.2022
Iltalehti – Henri Posa

Renault Austral on Nissan Qashqai, jota naapurillasi ei olekaan

”Merkin ajatuksena on ollut kerätä kaikki mahdolliset toiminnot ohjauspyörään ja sen takana sijaitseviin viiksiin. Näin kuljettajan ei tarvitsisi kovin usein kurotella kosketusnäytölle. Alkuun edessä odottaa melkoinen viiksiviidakko, mutta pian ajatus tuntuu suorastaan järkevältä. Autolla päivittäin ajavan lihasmuisti oppisi käyttämään toimintoja sokkona muutamassa päivässä.

Lue koko juttu

5.11.2022
Iltasanomat – Tommi Lempinen

IS ensitestissä uusi Renault Austral – kaikki malliversiot hybridejä

”Käyttöjärjestelmänä Australissa on erinomaisen oloisesti toteutettu Google Auto, joka on yhtä aikaa sekä nopea, looginen että monipuolinen. Mieleen tulee positiivisessa mielessä älykännykkä.”

Lue koko juttu


31.10.2022
Tekniikan Maailma – Velimatti Honkanen

AJETTUA: RENAULT AUSTRAL 1,2 TCE E-TECH HYBRID ICONIC ESPRIT ALPINE
Kaksi yhden hinnalla

”Ohjaamon yleisilme on laadukas. Ajoasento on ryhdikäs, ja kaikki on hyvin käsillä. Takana on hyvät tilata aikuisille, ja paremmissa varustetasoissa on myös penkin pituussäätö.”

Lue koko juttu

Renault Megane E-Tech
Renault Megane E-Tech

 

Renault MEGANE E-TECH 100% electric


20.11.2022
Tyyliniekka – Jukka Mykkänen

Koeajossa tyylikäs ja älykäs Renault Megane E-Tech -sähköauto

”Mégane E-Tech on helppo ja mukava auto ajaa niin kaupungissa kuin maantielläkin, mutta siitä löytyy tarvittaessa myös sporttisuutta ja ärhäkkyyttä, eikä se jätä kuljettajaa kylmäksi.”

Lue koko juttu


14.9.2022
Tekniikan Maailma – Pekka Rantanen

KOEAJO: RENAULT MÉGANE E-TECH ELECTRIC 60 KWH 220 HV ICONIC – Onnistunut loikka sähköön

”Renault on rakentanut sähkö-Méganen puhtaalta pöydältä mutta isoin panoksin. Se on huipputyylikäs ja täynnä loistavia ominaisuuksia. Olisiko yksi parhaista sähköautoista koskaan?”

Lue koko juttu


10.9.2022
Helsingin Sanomat – Niko Kettunen

Tyyristä tyyliä – Renault’n sähkö-Megane on hieno mutta hintava

”Mukava yllätys on se, että Megane kuluttaa varsin vähän virtaa. Keskikesän kauniissa säässä maantieajo taittuu jopa alle 15 kilowattitunnin keskikulutuksella, mikä on todella pihi lukema.”

Lue koko juttu


4.6.2022
Moottori – Aake Kinnunen

Renault Megane E-Tech Electric – tuttua vain nimi ja tyyli

”Hyvin paketoitu Renault Megane E-Tech Electric on antanut ranskalaismerkille mahdollisuuden keskittyä oleelliseen tyylissä ja yksityiskohdissa. Yksi vuoden mielenkiintoisimmista sähköautouutuuksista.”

Lue koko juttu


3.6.2022
Oikosulku-blogi – Tuomas Sauliala

Renault Megane E-Tech tarjoaa kaivattua laatua pieniin autoihin

”Palautin Meganen jopa haikeudella. Juuri tällainen sielukas, pieni, taloudellinen, ketterä, mutta kuitenkin tasokas auto voisi olla mukava omanakin. Osaan kyllä vahtia ajonopeuksia itsekin.”

Lue koko juttu


20.5.2022
Autotoday – Antti Järveläinen

Autotoday testasi: Renault Megane E-Tech — pieni kulutus ja 22 kW AC laturi vakiona

”Megane E-Tech osoittautui koeajoviikon aikana positiivisen sähköpihiksi. Keskikulutus pyöri noin 16 kWh/100km. lukemissa. Kaupungissa vastaava lukuarvo oli 13-15 ja moottoritiellä sadan kilometrin tuntinopeudessa kulutus oli vain 16-16,5 kWh/100km. Edes kesäisen moottorien taittaminen 120 km/t nopeudella ei nosta kulutusta yli 20 kWh/100km. lukemiin.”

Lue koko juttu


11.4.2022
Tekniikan Maailma – Olli Laitinen

Renault Mégane E-Tech Electric sai päivitetyt hinnat – Pohjoisen olot on huomioitu jo lähtötasolla

”Tärkeimmät vakiovarusteet on räätälöity autoon pohjoisen olot silmällä pitäen. Lähtötasosta alkaen Mégane E-Tech Electricistä löytyy lämpöpumppu ja älykäs energianhallinta, joka valjastaa akuston tuottaman hukkalämmön ohjaamon lämmitykseen. Suomeen tuotavissa autoissa on myös akuston nestejäähdytys sekä navigaattoripohjainen ennakoiva akuston esivalmistelu latausta varten.”

Lue koko juttu


2.5.2022
Tuulilasi – Remy Palmroth

Ensityypit: Renault Megane E-Tech – Valmis haastamaan

”Megane E-Tech on autona hauska ajettava, jossa hyvin viimeistelty ja helppokäyttöinen ohjaamo antaa eväät kilpailla muun muassa Volkswagen ID.3:n kanssa.”

Lue koko juttu täältä


 

21.4.2022
Kauppalehti – Jari Kainulainen

Sähköautouutuus saapui Suomeen – vakiovarustelusta päätellen sillä pärjää myös pakkasessa

”Vakuuttavat ensikilometrit ajettiin ulkomailla. Nyt muutama yksilö on saatu jo Suomen kamaralle, eikä tämä keskikokoinen eli C-segmentin auto tunnu hullummalta myöskään meikäläisillä kevätkarkeilla ja -kuoppaisilla teillä.

Mikä parasta, Suomeen tulevien autojen vakiovarustelussa on otettu huomioon pohjoiset olosuhteet. Lämpöpumppu on aina vakiona, ja myös korkeajännitejärjestelmän hukkalämpö käytetään hyödyksi.”

Lue koko juttu 


21.2.2022
Kauppalehti – Niko Rouhiainen

Vuoden toistaiseksi tärkein sähköautouutuus on nyt koeajettu – hamuaa kohti premiumia, tilat kuin ylemmästä luokasta

Méganen täyssähkömalli on näyttävä ja tilava. Sähkövoimalinja toimii hienosti ja kulutus on niukkaa. Uusi käyttöjärjestelmä on miellyttävä.”

Lue koko juttu täältä


19.2.2022
IltaSanomat – Tommi Lempinen

Ensitestissä täyttä sähköä: Tällainen on Renaultin uusi Megane E-Tech -täyssähköauto

Renault pyrkii syömään Megane E-Techillä muun muassa Volkswagen ID.3:n markkinaosuutta. Eväät taistoon vaikuttavat hyviltä.”
” Renaultin uusi täyssähköinen Megane E-Tech on vain reilut neljä metriä pitkä, mutta tarjoaa ulkomittoihinsa nähden erittäin asialliset sisätilat.”

Lue koko juttu täältä


17.2.2022
Iltalehti – Pentti Rönkkö

Renaultin sähkö-Megane on kaikkien aikojen paras ja palauttaa merkin parrasvaloihin Suomessa

Ensimmäinen houkuttava asia uudessa sähkö-Meganessa on sen hinta. Auton saa halvimmillaan 38 390 eurolla. Kun siitä vähennetään vielä valtion antama 2000 euron antama hankintatuki, on tekee 36 000 euron lopullinen kustannus Meganen hintalapusta todella kilpailukykyisen.”

Lue koko juttu täältä


17.2.2022
Moottori – Henri Posa

Maistiainen: Renault Megane E-Tech Electric – yllättävän pieni, mutta iso sähköauto alle 39 000 euroa

Merkittävä täyssähköautouutuus marssii c-segmenttiin akun esilämmityksellä varustettuna.”

Lue koko juttu täältä

Renault Arkana
Renault Arkana

 

Renault ARKANA


22.2.2023
Moottori – Manu Tuppurainen

Koeajo: Renault Arkana E-Tech Hybrid – miellyttävää ajontuntumaa sporttisin vivahtein

”Renault sanoo, että kaupunkiajossa Arkanalla voisi päästä jopa 80 prosenttisesti pelkän sähkön voimin. Kaupunkiajossa polttoaineenkulutus selkeästi laskeekin ja matka-ajossa nousee. Matka-ajossa Arkanalla pääsee kuitenkin viiden litran kulutuksen tuntumaan, joka on pieni. Tankillisella pääsee siis Lappiin, kun auton toimintasäde nousee tuhannen kilometrin pintaan.”

Lue koko juttu täältä


13.2.2022
Tyyliniekka.fi – Jukka Mykkänen

Ranskalaista tyylikkyyttä

”Renault Arkana on uusin lisäys ranskalaisen autonvalmistajan valikoimaan, ja se yhdistää tyylillisesti coupén ja katumaasturin linjat menevän näköiseksi paketiksi. Arkana kuuluu ehdottomasti siihen kastiin autoja, jota käännytään katsomaan vielä kerran sen luota poistuttaessa.”

Lue koko juttu täältä


15.1.2022
IltaSanomat – Harry Kuurio

Järkikokoinen ja hinnaltaan houkutteleva – koeajossa herkuilla lastattu Renault Arkana

ENTÄPÄ sitten ne Arkanan muodot? Onko Renault onnistunut luomaan uuden karismaattisen auton? Jokainen päättäköön itse tykönään, mutta kyllä Arkana hieman tavanomaista rohkeampi uutuus on.

Ikuisuuskysymys sopivan erottuvan, mutta kuitenkin riittävän monen silmää miellyttävän välillä kertoo tulevaisuudessa, kuinka hyvin Arkana otetaan esimerkiksi Suomessa vastaan. Perusasiat ovat kuitenkin kunnossa.”

Lue koko juttu 


13.11.2021
Helsingin Sanomat – Ilkka Mattila

Koreampi kansanmalli

Renault Arkana on hintaluokkaansa isompi ja näyttävämpi crossover.

Lue koko juttu täältä


 

 

5.9.2021
IltaSanomat – Harry Kuurio

Renault Arkana ensitestissä: Erikoinen auto, joka herättää mielipiteitä – ”Vaikuttaisi tarjoavan kohtalaisen hyvin vastinetta rahalle”

” LYHYEN ensitestin aikana Arkana käyttäytyi miellyttävän loogisesti. Suorituskyky riittänee useimpien normiajoihin, mutta urheilullinen Arkana ei ole. Tämäkin Renault-hybridi on siis suunniteltu taloudellisuus edellä, eikä sähkön tuomaa lisävoimaa ole ulosmitattu sporttisuuteen, ja sehän hybridin alkuperäinen idea onkin. Tien päällä Arkana on hiljainen ja sivistynyt ohjastettava. Tilaa riittää hyvin koko normiperheelle.”

Lue koko juttu tästä


01.09.2021
Kauppalehti – Jari Kainulainen

Arkana ei ujostele – muotoiluun haettiin mallia premium-merkeiltä

”Arkanan ajoasento on katumaasturimaisen korkea. Ohjaus on kevyeksi tehostettu, mikä on mannaa kaupunkiajossa.”

Lue artikkeli tämän linkin kautta


30.08.2021
Iltalehti – Pentti J. Rönkkö

Teholukemiaan liukkaampi kulkija

”Reilujen mittojen – myös korkeuden – ansiosta Arkanaan on saatu todella väljät matkustamon tilat. Takapenkin tilat kävisivät heittämällä taksikäyttöön.”

Lue artikkeli tämän linkin kautta


30.08.2021
Moottori – Henri Posa

Renault Arkana E-Tech tarjoaa tilaa hyvänä hybridinä

”Nimi saattaa olla sama kuin Venäjällä, mutta tuote eri. Uusi C-SUV Renault Arkana E-Tech yllättää tiloillaan.”

Lue koko juttu tästä

 

Renault Captur

 

Renault CAPTUR


20.3.2021
Helsingin Sanomat – Ilkka Mattila

Pätevä ja mukava käyttöauto

Renault Captur on hyvä kompromissi, jossa tuntee saavansa tavallista enemmän vastinetta rahalle.

Lue artikkeli tämän linkin kautta


28.3.2021
eAutoilija

RENAULT CAPTUR E-TECH, SUOMEN EDULLISIN LATAUSHYBRIDI

Suomen edullisin lataushybridi, Renault Captur e-Tech, oli koeajossa. Väri ja design ovat aina erinomaisia ranskalaisissa, miten sitten lämpö ja kulutus?

Lue koko arvostelu


16.1.2021
IltaSanomat – Kari Ylänne

Sähköistetty Renault Captur taitaa monta asiaa – hämmentävältä kuulostava vaihteistokin toimii luontevasti

Renault’n pienin crossover-malli Captur etenee nyt uuden teknologian voimin.
KIITÄMME
– Kilpailukykyistä hintaa
– Varusteiden ja sisätilojen runsautta
MOITIMME
– Lopulta keskinkertaista toimintamatkaa sähköllä

Lue koko artikkeli tästä linkistä


8.1.2021
Moottori – Petri Munukka

Renault Captur E-Tech Plug-in Hybrid on markkinoiden edullisin lataushybridi

Osansa kuumenevasta hybridimarkkinasta haluaa myös Renault Captur E-Tech Plug-in Hybrid.
Hyvää: näppäryys, mukavuus. Huonoa: istuimen muotoilu, tunnoton ohjaus, kulutus.

Lue koko juttu

18.12.2020
Iltalehti – Pentti Rönkkö

Koeajossa Suomen halvin lataushybridi: Makselee hintaansa takaisin säästyneinä bensakuluina

Rönkön kommentti:
Captur on myös lataushybridinä jännittävästi varusteltu ja näyttävän näköinen pieni uusi katumaasturi, josta voisi innostua. Sopii jo perheellekin.
Tähdet 21 / 25

Lue koko juttu tästä linkistä


21.1.2020
Autotalli.com – Teemu Granström

Koettu laatu aivan uudelle tasolle: Renault Captur hämmästyttää kohtuuhintaisella käytettävyydellä – merkin houkuttelevin malli?

Täysin uusi Renault Captur kolkuttelee kokoluokkansa mittoja. Monikäyttöinen automalli tulee tarjolle myös pistokkeesta ladattavana hybridinä.

Lue koko juttu tästä linkistä


10.11.2019
Kauppalehti – Juha Salonen

Uusi Captur on entistä rehevämpi ja elegantimpi bulevardimaasturi

Miten katumaasturista tehdään vieläkin katumaasturimpi?
Autonvalmistaja Renaultin resepti on yksinkertainen. Ranskalaisyhtiö leipoi toisen polven Capturista entistä isomman ja rehevämmän.

Lue koko juttu

Renault Clio

Renault CLIO


6.10.2021
Moottori – Henri Posa

Renault Clio 90 X-Tronic on automaattina vieläkin aikuismaisempi

”Kulutusmittarin lukema on mahdollista saada alkamaan viitosella, mutta sekalaisessa ajossa se osuu lähemmäksi kuutta. Asiallinen suoritus automaattivaihteiselle bensiinimoottoriselle autolle, jolla jaksaa ajaa moottoritietäkin”.

Lue koko juttu tästä


16.9.2021
Nettiauto.com – Tuomas Rajala

Renault Clio E-TECH Hybrid – Pihistelevä puolihybridi

”Clio on tiiviisti ilmaistuna tasapainoinen kokonaisuus, jonka jokainen osa-alue täydentää toistaan. Muodollisesti pätevä, sisustaltaan viihtyisä ja teknisesti vakuuttava ovat sanayhdistelmät, joilla Clioa mielellään kuvaa. Vielä kun kasaan lisätään maltillinen kulutus, on Renault järkivalinta.”

Lue koko juttu täältä


26.5.2021
Moottori – Jussi Saarinen

Renault Clio E-Tech Hybrid ekoilee erinomaisesti

”Renault Clio -hybridi vakuuttaa niin käytöksellään kuin kulutuksellaankin. Hyvää: sähköautomaisuus kaupunkiajossa, alhainen kulutus. Huonoa: turhan napakka alusta.

”Kuin sähköautolla ajaisi
Miten yhdistelmä pelaa käytännössä? Erinomaisesti, monellakin tapaa. Liikkeellelähdöt tapahtuvat aina ilman polttomoottoria, ja ponteva kiihtyvyys yhdistettynä äänettömyyteen muistuttaa elävästi täyssähköautoa.”

Lue koko artikkeli tästä linkistä

 

 

 

 

21.4.2021
Tekniikan Maailma – Aimo Niemi

Rento hybridi kilpurin kuorissa

”CLION HYBRIDIVERSIO on parhaimmillaan juuri siinä missä pitääkin: tavallisessa käytössä ja kohtuullisessa kulutuksessa. Lisäksi uusi voimalinja palvelee hyvin perusauton muutenkin kätevää ja ketterää olemusta.”

Lue artikkeli tämän linkin kautta


19.9.2020
IltaSanomat – Kari Ylänne

Ensitesti: Renault Clio sai sähkö­avusteisuutta ja monitila­vaihteiston

Renault’n menestystuote Clio tulee nyt hybridimallina, mikä tuskin laskee auton suursuosiota Euroopassa.

Lue koko juttu tästä


8.9.2020
Iltalehti – Pentti Rönkkö

Pieni Renault Clio sai pellin alle 140 hybridipollea: Mahtava ohituskiihtyvyys bonuksena!

Lue koko juttu tästä


27.6.2020
Kaasujalka – Timo Kiiski

Koeajo Renault Clio – Pykälää isomman tuntua

Jos pitäisi ostaa uusi pikkuauto ja edullisesti, harkitsisin kyllä tätä Clioa yhdeksi vaihtoehdoksi. Ulospäinkin se vakuuttaa ulkonäöllään, eikä näytä ollenkaan samalta päristimeltä kuin vuosia sitten.

Lue koko juttu


Renault Megane

Renault MEGANE


4.9.2021
Helsingin Sanomat – Niko Kettunen

Pehmeästi 15 vaihteella

”Renault Meganen lataushybridi tarjoaa mukavaa kyytiä ja edullisia sähkökilometrejä.”

Lue koko juttu tästä linkistä

 


3.9.2021
Nettiauto.com – Tuomas Rajala

Renault Megane E-TECH – F1-radalta perhefarkuksi

”Meganen E-TECH yllättää positiivisesti. Sen tekniset innovaatiot ovat vakuuttavia ja toimivia. Voimalinja on saumaton bensiinin ja sähkön yhdistelmä, ja ahkerasti lataamalla perheauton saa kulkemaan hävyttömän pienellä bensiinimäärällä.”

Lue koko juttu täältä


20.4.2021
Tekniikan Maailma – Lauri Ahtiainen

Edullista ladattavaa

RENAULT MÉGANE Sport Tourer E-Tech on toimiva lataushybridi, jolla ahkera lataaja saavuttanee kohtuulliset kulutuslukemat. Sen suurin vahvuus on silti huokea ostohinta.

Lue juttu tästä linkistä


29.3.2021
Kauppalehti – Juha Salonen

Klassiset kuoret, ladattavat sisukset – ranskalainen perhefarkku pärjää pakkasillakin

Renault lupaa Meganen plug in-versiolle vähintään 50 kilometrin täyssähköisen ajomatkan.

Lue juttu tästä linkistä


 

9.3.2021
Autotalli.com – Teemu Granström

Koeajossa Renault Megane E-TECH Plug-in hybrid – onko ”ihmehybridi” nimensä veroinen?

Uusi Renault Megane E-TECH Plug-in hybrid kätkee sisäänsä monitilavaihteiston, joka yhdistelee ladattavan, sarja- sekä rinnakkaishybridin ominaisuuksia.

Kaiken kaikkiaan Renaultin E-TECH -lataushybridit jättivät positiivisen vaikutelman. Myös talvisissa olosuhteissa varsin kokonaistaloudellisen polttoaineenkulutuksen ja hyvän käytettävyyden lisäksi auton hankintahinnat ovat kohtuullisella tasolla. Megane E-TECH Plug-in hybridin hinnat liikkuvat 32 390 ja 36 390 euron välillä.

Lue koko juttu tästä linkistä


22.2.2021
Iltalehti – Pentti Rönkkö

Tässä tavallisessa perheautossa on kolme moottoria: ajoltaan ällistyttävän mukava

Renault Megane E-Tech -lataushybridi istuu farmarimallisena tyypilliseen perheautojen kokoluokkaan kuin hansikkaat käteen.

Rönkön kommentti
Renault Megane Sport Tourer on lataushybridinä todella mukava perheauto – tavaratilasta tosin miinusta. Mutta sympaattinen auto.
Turvallisuus
Renault Megane edustaa hyvätasoista eurooppalaista turvatasoa, jossa sekä koriturvallisuus että ajovarustelu on mietitty loppuun. Joitakin turvavarusteita pitää tosin ruksata lisävarustelistalta.

Lue koko artikkeli tämän linkin kautta 


14.2.2021
IltaSanomat – Harry Kuurio

Lunta latausluukussa eli talvisessa koeajossa Renault Mégane Sport Tourer E-Tech

Renault ottaa Méganen pistokehybridimallilla reippaan teknologialoikan.
KIITÄMME
– Hyvää ajokäytöstä
– Maltillista kulutusta
MOITIMME
– Jousituksen pintakovuutta
– Latausluukun lumiongelmia
Lue koko artikkeli tästä linkistä


Renault ZOE

Renault ZOE


17.4.2021
Helsingin Sanomat – Niko Kettunen

Pikku jättiläinen

Renault Zoen heppoisen kuoren alta paljastuu pätevä sähköauto.

Lue juttu tätä kautta


13.1.2021
Autotoday – Antti Järveläinen

Autotoday testasi: Renault Zoe — sähköautoilua kolmannessa polvessa

Nykyinen Zoe ZE 50 -malli on hauska kumppani kaupungissa, mutta pieneksi autoksi varsin kookkaalla 52 kWh akulla taittaa parhaimmillaan yli 300 kilometrin matkan yhdellä latauksella.

Lue koko juttu tästä


10.7.2020
Nettiauto.com – Tuomas Rajala

Renault ZOE – Pieni, mutta pippurinen sähköauto

Kaupunkiautoksi Renault ZOEta voi suositella varauksetta. 100 kW moottori on mukavan ruudikas tapaus ja taajamassa kruisailla voi lähelle 400 kilometriä yhdellä latauksella. Mikäli edessä on pidempiä siirtymiä, ei pienikokoinen sähköauto ole  välttämättä kaikkein paras reissukaveri.

Kehuja: suorituskyky, toimintasäde, persoonallinen ulkonäkö, helppokäyttöisyys, varustelu

Parantamisen varaa: persoonallinen ulkonäkö, lankkumainen etuistuin

Lue koko juttu tästä linkistä


26.4.2020
eAutoilija

KOEAJOLLA RENAULT ZOE, EUROOPPALAISTEN SUOSIKKI

Renault Zoe on Euroopan suosituimpia sähköautoja. Koeajossa oli nyt uusin Zoe ison akun ja metallivärin kera.

Lue koko juttu

Renault EXPRESS


20.8.2021
Tekniikan Maailma – Velimatti Honkanen, Anton Reenpää

AJETTUA: RENAULT EXPRESS BLUE DCI 95
Paku kahdella kympillä

Pienten pakettiautojen markkinoilla ei kilpailla uudella ja eksoottisella tekniikalla, vaan tärkeintä on luotettavuus ja pienet kulut. Renault Express on ainakin hankintahinnaltaan kiinnostava tuote tähän tarpeeseen.

Lue juttu tätä kautta


1.8.2021
Moottori – Eetu Kokkonen

Koeajo: Renault Express -pikkupaku tarjoaa tarkoituksenmukaisuutta kohtuuhintaan

Renault Express on markkinoiden edullisimpia pieniä pakettiautoja, mutta kyseessä on silti erittäin tarkoituksenmukainen tuote.

Lue juttu tätä kautta

30.5.2021
IltaSanomat – Tommi Lempinen

IS:n koeajossa Daciasta Renaultiksi muuttunut uusi Express – tällainen on reilun 19 000 euron hintainen turbodieselpaku

Kaikkiaan Renault Express on ihan tervetullut tuote edullisten pikkupakettiautojen joukkoon. Brändin vaihtuminen Daciasta Renaultiksi tuskin haittaa sekään ketään.

Lue juttu tätä kautta


Renault TRAFIC