Renault Kangoo ZE tekniset tiedot

Kangoo Z.E. Power+
3m³, 33 kWh
Kangoo Z.E. Power+
Maxi 4m³, 33 kWh
Akun tyyppi Z.E. 33 Z.E. 33

Toimintamatka

NEDC-testin mukainen toimintamatka (km) 270 270
Arvioitu toimintamatka (km) 200 200
Arvioitu toimintamatka viileissä olosuhteissa (km) 120 120

Moottori

Sähkömoottori Synkronimoottori  Synkronimoottori
Suurin teho kW / hp 44/60 44/60
Suurin vääntömomentti Nm 225   225

Ajoakku

Kapasiteetti (kWh)  33   33
Tyyppi Litium-ioni  Litium-ioni
Jännite (V) 400 400

Latausajat 0 – 100 %

Laturi Yksivaihelataus 7 kW  Yksivaihelataus 7 kW
Kotipistorasia (Suko, 10A) 17 h   17 h
3,7 kW (1×16 A)  11 h   11 h
7,4 kW (1×32 A)  6 h   6 h

Suorituskyky

Huippunopeus (km/h) 130  130

Kulutus ja päästöt, EU-direktiivi

Normin mukainen sähkönkulutus (Wh/km) 152  152
Hiilidioksidi CO2, g/km yhdistetty 0  0

Massat (kg)

Omamassa (kuljettajan kanssa) 1 501  1580
Kokonaispaino 2 126  2175
Kantavuus 625 595
Perävaunun vetopaino (jarrullinen/jarruton) 374/374 322/322

Mitat ja tilavuudet (mm)

Tavaratilan koko minimi / maksimi (matkustajan istuin käännettynä) (m³) 3/3,5  4/4,6
Akseliväli 2 697  3 081
Kokonaispituus 4 282  4 666
Kokonaisleveys / sivupeilit mukaan lukien  1 829 / 2 138   1 829 / 2 138
Korkeus tyhjänä, lisävarusteista riippuen 1 805 – 1 844  1 810 – 1 836
Korkeus takaovien ollessa auki, lisävarusteista riippuen 1 872 – 1 934 1 893 – 1 920
Tavaratilan lastauskorkeus tyhjänä, lisävarusteista riippuen 558 – 609 558 – 609
Maavara tyhjänä / täydellä kuormalla, lisävarusteista riippuen 157-210 / 143-172 170-212 / 145-172
Tavaratilan korkeus 1 251 1 251
Tavaratilan aukon leveys 1 m korkeudella 1 141 1 141
 Tavaratilan aukon leveys 10 cm korkeudella 1 219 1 219
Tavaratilan leveys pyöräkoteloiden välissä maksimi / minimi 1 218 / 1 045 1 218 / 1 045
Tavaratilan aukon korkeus 1 129 1 129
Tavaratilan käytettävissä oleva hyötypituus 1 476 1 862
Tavaratilan pituus lattian tasolla – matkustajan istuin käännettynä 1 731-2 502 2 115-2 886

 

* NEDC-testi on Eurooppalainen standardi autojen kulutuksen mittaamiseen käyttövoimasta riippumatta. Laboratorio-olosuhteissa toteutetun testin tarkoituksena on antaa vertailukelpoisia tuloksia eri autonvalmistajien automallien välillä. Auton normaalikäytön kulutukseen vaikuttavat lukuisat seikat, mm. ajo-olosuhteet, lämpötila, auton varustelu ja kuljettajan ajotapa. Sähköauton kohdalla ulkoilman lämpötila ja matkustamon lämmitys tai jäähdytys vaikuttaa selkeämmin energiankulutukseen ja ajomatkaan.