UUSI RENAULT KADJAR, CAPTURIN ISOVELI – KATSO KUVAT!

02/2015

RENAULT KADJAR (HFE) - PHASE 1

Renault vahvistaa tarjontaansa esittelemällä merkin ensimmäisen C-segmentin crossoverin nimeltä Kadjar. Renault Kadjar erottuu aaltomaisella ja urheilullisella ulkomuodollaan. Auton sisustus on urheilullinen sekä laadukkaasti viimeistelty. Materiaalien valintaan sekä viimeistelyyn on kiinnitetty erityisesti huomiota.

RENAULT KADJAR (HFE) - PHASE 1

Kadjar tulee markkinoille sekä etu- että nelivetoisena versiona ja se on valmistettu niin seikkailuun kuin helposti kaupunkiolosuhteissa käsiteltäväksi. Helpon käsiteltävyyden taajamaliikenteessä tekee mahdolliseksi kompakti kokonaisuus (pituus 4,45 metriä ja leveys 1,84 m). Kadjarin mahtava maavara (190 mm) tuottaa välittömästi vaikutelman vahvuudesta ja vihjaa Kadjarin kyvystä selviytyä hankalissa olosuhteissa. Jäähdyttäjän säleikön rakenne korostaa auton jämäkkää luonnetta. Etu- ja takaosan pohjalevyt vahvistavat Renault Kadjarin seikkailullista luonnetta. Suuret 690 mm:n pyörät ja vanteet jopa 19” saakka (mallista riippuen) ovat edelleen korostamassa Renault Kadjarin urheilullista luonnetta.

RENAULT KADJAR (HFE) - PHASE 1

Renault Kadjar -mallin varustelu on nykyaikaisella huipputasolla, siinä on esimerkiksi yhteys ulkomaailmaan R-Link 2® -multimediajärjestelmän välityksellä. Kadjar luo myös kuljettajalle levollisen olon ohjauspyörän takana, apuna toimivat viimeisimmät ajamista helpottavat järjestelmät.

RENAULT KADJAR (HFE) - PHASE 1

Kadjarin sisätilojen moduulirakenne on käytännöllinen ja intuitiivinen. Tavaratilassa sijaitsevien vedinten avulla Easy Estate -järjestelmä avaa takaistuinten selkänojien lukituksen ja kaataa selkänojat automaattisesti alas 60/40 osissa. Lisäksi etumatkustajan istuin voidaan taittaa eteenpäin ja siitä muodostuu samalla pieni pöytä. Tämä rakenne mahdollistaa myös pitkien esineiden kuljettamisen.

Kaksi erilaista tavaratilan rakennetta tekee mahdolliseksi valinnan ”korkean” tavaratilan (täysin sileällä lattialla) tai ”matalan” asennon välillä. Tavaratila on myös jaettavissa kahteen tai kolmeen alueeseen, jolloin saadaan nerokas keino suojella kuljetettavia esineitä sekä estetään niitä liikkumasta matkan aikana. Tavaratilan maksimikoko on 472 litraa.

Matkustamon tilavuus on vaikuttava. Takana korkeus kattoverhoiluun on 910 mm ja kyynärtila 1456 mm on segmentin parhaitten joukossa. Renault Kadjar sisältää myös peräti 30 litraa käytännöllistä säilytystilaa matkustamossa.

RENAULT KADJAR (HFE) - PHASE 1

Tarjolle tulee valikoima tehokkaita moottoreita, jotka sijoittavat auton segmentin eturiviin matalalla polttoaineen kulutuksellaan ja pienillä CO2-päästöillä. Renault Kadjar käyttää Renault-Nissan Allianssin CMF-C/D pohjalevyä.

Kadjar on myös poikkeuksellisen helppo käsitellä, kääntöympyrä on vain 10,72 metriä.

Renault Kadjarin ajovaloyksikkö on täysin LED-toiminen kaksoisvaloyksikkö, joka parantaa turvallisuutta voimakkaamman ja tarkemman valosäteen avulla.

RENAULT KADJAR (HFE) - PHASE 1

Ajovalot muodostuvat kahdesta LED ´Pure Vision´ -modulista. Tämä teknologia tekee Kadjarin valoista sekä tarkat että tehokkaat. Säde pääsee lähelle auringon valon tehoa ja on 20 prosenttia voimakkaampi kuin halogeenisäde.

Yleisölle Renault Kadjar ensiesitellään Geneven autonäyttelyssä, joka alkaa 5. päivänä maaliskuuta.

Ennakkomyynti Suomessa alkaa alkukesällä 2015.

RENAULT KADJAR (HFE) - PHASE 1